Er du Norges beste på Instagram?

KÅRER NORGES BESTE: Drammens Tidende, Nettavisen og en rekke andre lokalviser kårer Norges beste på Instagram.

KÅRER NORGES BESTE: Drammens Tidende, Nettavisen og en rekke andre lokalviser kårer Norges beste på Instagram. Foto:

Kjenner du noen som er knallgod på Instagram? Nominér deltakere i konkurransen her!

DEL

DRAMMENSOMRÅDET: Drammens Tidende skal sammen med Nettavisen og resten av landets Amedia-aviser kåre den beste i Norge på Instagram.

Reglene for konkurransen ser du nederst i denne artikkelen.

Kårer Norges beste

Da bildetjenesten Instagram ble lansert i 2010 var det ikke mange, om noen, som spådde den suksessen som tjenesten senere fikk. Over hele verden har bildedelingstjenesten, som er eid av Facebook, nå over en milliard brukere.

I Norge er det litt over 2,2 millioner voksne som bruker Instagram.

Sammen med mange lokalaviser Norge rundt og Nettavisen, inviterer DT nå til tidenes kåring av den beste på Instagram i Norge. Det hele starter med lokale nomineringer i lokalavisene, og i Nettavisen for områdene disse avisene ikke dekker. Til sammen vil vi velge ut 100 av de beste som er nominerte, og fra disse vil lesere og jury velge ut 12 som går til en finale. Til slutt vil vi stå igjen med en vinner som vil motta en fin premie, og mye heder og ære over hele Norge.

Vet du om en lokal Instagram-dronning eller konge?

Trykk her for å nominere en Instagram-bruker.

Du kan nominere deg selv, noen du kjenner eller andre brukere du mener er gode på Instagram i drammensområdet. Vi vil kontakte alle nominerte for å høre om de ønsker å delta i konkurransen.

Hashtaggene for konkurransen er #norgesbesteinsta og #dtinsta.

Følg også DT på Instagram her.

Reglene for konkurransen er som følger:

  1. Alle kan nominere profiler fra Instagram, og det er ikke nødvendig å ha Instagram for å nominere. Nominerte må ha tilknytning til Norge eller være bosatt i Norge for å bli nominert. De nominerte må være personer.
  2. De nominerte må akseptere nominasjonen for å være deltaker i finalerundene nasjonalt.
  3. En slik aksept medfører også en rett til å reposte bilder som legges ut med hashtaggen til konkurransen i konkurranseperioden på Instagram-kontoen til konkurransen.
  4. Deltakelse i konkurransen gir Amedias aviser mulighet til å bruke bildene som er tagget med samme hashtag i illustrasjoner for sakene som omtaler konkurransen eller deltakeren. Øvrig bruk av bilder gjøres etter avtale.
  5. For å være deltaker må profilen være offentlig tilgjengelig. Om profilen gjøres privat i løpet av konkurranseperioden vil deltakeren ikke lenger kunne delta i konkurransen.
  6. Deltakere må stå frem med fullt navn for å være deltaker i finalerundene.
  7. Det gis ingen kompensasjon for deltakelse i konkurransen utover premie som fastsatt.
  8. All informasjon om deltakere, nominerte og nominasjoner gjenbrukes ikke av Amedia på noen måte, og slettes etter konkurransens slutt.

Trykk her for å nominere en Instagram-bruker.

Artikkeltags