Stem fram årets vinner

Hvem av disse fortjener å få Serviceprisen 2017?

Hvem av disse fortjener å få Serviceprisen 2017? Foto:

Nå er det opp til deg å avgjøre hvem av serviceprisnominerte som fortjener å dra hjem seieren på Næringslivets dag 21. september. Det gjør du ved å avgi din stemme nederst i saken fram til 17. september.

DEL

Gå høsten i møte - KUN 88 kr for 8 uker med papiravisen og alt innhold på nett

DRAMMEN: Det manglet ikke på forslag da Næringslivsforeningen i Drammensregionen og Høyskolen ba om tips på verdige kandidater tidligere i sommer.

Ni kandidater ble plukket ut til å delta i finaleheatet som skulle kjempe om de to gjeve prisene: fagjuryprisen og publikumsprisen.

Hvem av de tre som får fagjuryprisen, er det juryen som til slutt avgjør, mens hvem av de seks publikumsnominerte som fortjener å vinne, er det altså du som bestemmer.

Har du ennå ikke bestemt deg, eller kanskje ikke har fått med deg omtalene, kan du klikke på lenkene under og lese om kandidatene til publikumsprisen.

Her er de nominerte:

Det måtte en italiensk iskremmaker til for å frembringe søte barndomsminner. Men Dario de Simone på Union kan mer enn å gjenskape Kjempe-Yes. Is- og kaffebaren hans beskrives som en kombinasjon av turistkontor, kulturskole og pastabar.

Roy Tommy Vekseth har jobbet med salg og service i hele sitt yrkesaktive liv, hvorav de siste fire hos Toyota Drammen. Som bilselger har han bemerket seg med sitt elskverdige vesen og ekstraordinære serviceinnstilling.

I nesten 40 år har Jostein Sveen vært et kjent ansikt i Drammen. Scandics hotelldirektør elsker jobben sin, mennesker – og Sogn. Å spasere over bybrua skjer ikke uten at han hilser i øst og vest.

Den dagen Bass Basst ikke lenger tar alle kundene sine like alvorlig, slutter han som hovmester. – Alle er like viktige og alle har krav på å bli sett og få en god opplevelse, sier mannen med det varme smilet.

Da Ancha Liverud startet Anchas Bodega i 2013, tilførte hun byen noe helt nytt. Et fem meter bredt lokale, som tidligere huset Halvorsens herreklær, var plutselig forvandlet til en oase med interiør, meny og en stemning drammensere flest bare forbandt med langt sørligere breddegrader. Suksessen takker hun de ansatte og kundene for.

Richard Skaar Thorsrud driver Villa Skaar med stor suksess. Etter 60 års drift er han fjerdegenerasjon dedikerte sykehjemsdirektør som viderefører arven med å drive småskalaaldershjem med egen filosofi.  – Felles for alle er at ingen av oss hadde peiling på sykehjemsdrift da vi tok over, forteller han.

Laster avstemning...

Artikkeltags